باربد بیات: هرگز حقوق کامل نگرفتیم، تا تسویه حساب نشود نوازندگان قرارداد نمی‌بندند

نوشته شده توسط persianartmusic Posted in تازه ها بازدید: 695

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باربد بیات: هرگز حقوق کامل نگرفتیم، تا تسویه حساب نشود نوازندگان قرارداد نمی‌بندند

باربد بیات: هرگز حقوق کامل نگرفتیم، تا تسویه حساب نشود نوازندگان قرارداد نمی‌بندند
باربد بیات: هرگز حقوق کامل نگرفتیم، تا تسویه حساب نشود نوازندگان قرارداد نمی‌بندند

 

باربد بیات اعلام کرد که نوازندگان ارکستر در آخرین جلسه خود با مدیرعامل بنیاد رودکی؛ اعلام کردند تا زمانی که تسویه حساب کامل صورت نگیرد؛ هیچگونه قراردادی با بنیاد رودکی بسته نمی‌شود. بنیاد رودکی در خبری که چندی پیش ارسال کرده بود؛ اعلام کرد حقوق اسفند ماه نوازندگان به‌طور کامل پرداخت شده است اما باربد بیات (نوازنده اول هورن ارکستر سمفونیک تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ گفت: بنیاد رودکی حقوق بهمن و اسفند ماه را پرداخت نکرده بود و این‌بار هم حقوق اسفند ماه را نصفه پرداخت کرده است.

 

او ادامه داد: درواقع یک چهارم از حقوق دو ماه گذشته واریز شده علاوه بر اینکه طبق فیش‌های حقوقی که من آنها را نگهداری کرده‌ام؛ ما هیچگاه حقوق کامل دریافت نکردیم. آبان ماه حقوق سه هفته پرداخت شد، آذر ماه حقوق 14 روز و تمامی ماه‌های دیگر یا 24 روز بوده یا 29 روز. درواقع ما هیچگاه حقوق کامل 30 یا 31 روز را دریافت نکردیم.

 

این نوازنده همچنین اعلام کرد: در آخرین جلسه که آقای جمالی بدون حضور استاد رهبری با نوازندگان داشتند؛ اعلام شد تا زمانی که تصویه حساب کامل با نوازندگان صورت نگیرد؛ هیچ قراردادی با بنیاد رودکی بسته نمی‌شود البته من در صورت عدم حضور آقای رهبری هم با ارکستر؛ فعالیتم را ادامه نخواهم داد.

 

بیات در پایان گفت: تمام تصمیماتی که در ارکستر گرفته می‌شود کاملا شخصی است و من نمی‌خواهم سایر نوازندگان هم تحت تاثیر حرف‌های من قرار بگیرند. طبیعی است که بسیاری از نوازندگان فعالیت خود را حتی با رفتن آقای رهبری هم ادامه دهند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آیا میدانید

  • چه سازی را برای یادگیری موسیقی انتخاب کنیم؟

    چه سازی را برای یادگیری موسیقی انتخاب کنیم؟

      چه سازی را برای یادگیری موسیقی انتخاب کنیم؟ (نکته: این نوشته، برای کسانی است که در انتخاب ساز مردد بوده و نیاز به راهنمایی دارند). شاید نخستین پرسش برای کسی که، ایده و آشنایی با موسیقی ندارد، و قصد یادگیری موسیقی داری این باشد: چه سازی را انتخاب کنم؟ انتخاب ساز، کاملا سلیقه ای است، و انتخاب ساز، در واقع انتخاب و دنبال کردن سلیقه فرد و برداشت شخص از موسیقی است. برای انتخاب ساز به منظور یادگیری موسیقی، چند عامل نقش مهمی دارند که به آنها اشاره میکنیم: سلیقه و علاقه فرد به صدای سازی که یا دیده، یا صدایش را شنیده، و آشنایی هرچند اندک نسبت آن ساز دارد. شکل ظاهری ساز نیز نقش به سزایی در انتخاب دارد. کسی که آشنایی چندانی با موسیقی ندارد، برای شروع نوازندگی و انتخاب، به شکل ظاهری ساز نیز نظر دارد. سبک و کاربرد ساز یکی از مهمترین نکات در انتخاب ساز است. در واقع کاربرد ساز در سبک های موسیقی پاپ، کلاسیک، سنتی و... میتواند یکی از مهمترین نکات در انتخاب ساز باشد. مشورت و راهنمایی صحیح، می تواند راه بسیار خوبی برای انتخاب ساز باشد. ولی در نهایت، خود شخص است که تصمیم گیرنده نهایی است. چند توصیه…

از ما بپرسید

  • چگونگي برقراري ارتباط نوازنده با مخاطب روي صحنه

    چگونگي برقراري ارتباط نوازنده با مخاطب روي صحنه

    چگونگي برقراري ارتباط نوازنده با مخاطب روي صحنه برقراری ارتباط نوازنده در حین اجرای زنده، با شوندگان حاضر در سالن، مبحثی بسیار جدی و جالب است که برای تحلیل و چگونگی و راه های مختلف برای تاثیر گذاری بیشتر آن نیاز به نوشتاری مفصل دارد که به زودی در مورد آن، در این سایت بحث شده و نوشته هایی برای خواندن شما عزیزان آماده و عرضه خواهد شد. بیست و هفتم خرداد هشتاد و نه  

درباره ی موسیقی هنری ایران

logo persian004 موسیقی هنری ایران، نخستین روزنامه الکترونیکی روزانه موسیقی ایران

همکاری: پیام به این شماره تلگرام
09226521131