چینش مدیران در بنیاد رودکی و تالارهای آن تغییرکرد

نوشته شده توسط persianartmusic Posted in تازه ها بازدید: 817

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چینش مدیران در بنیاد رودکی و تالارهای آن تغییرکرد

چینش مدیران در بنیاد رودکی و تالارهای آن تغییرکرد
چینش مدیران در بنیاد رودکی و تالارهای آن تغییرکرد

بنیاد رودکی و تالارهای زیرمجموعه آن در بخش‌هایی از پست‌های مدیریتی دچار تغییرات شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در تاریخ ۲۳ شهریور ماه در گفتگویی با علی اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی از خداحافظی رضا سعیدی‌پور از سمت مدیریت تالار وحدت خبر داده بودیم و او اعلام کرد: تالار وحدت را مستقیما خودم مدیریت می کنم و تا زمانی که به یک فرد مناسب برای مدیریت نرسم این وضعیت ادامه خواهد داشت.

پس از آن و در تاریخ ۷ مهر در گفتگویی با رضا دادویی اینگونه خبر دادیم که وی از سمت مشاور مدیرعامل بنیاد رودکی در هنرهای نمایشی و مدیریت تالار حافظ کناره‌گیری کرده است.

حال طبق آخرین خبرها هومن شیخ بشارتی مدیر داخلی تالار وحدت به عنوان سرپرست یا مدیر تالارهای حافظ و فردوسی معرفی شده است.

البته علی اکبر صفی پور در حوزه روابط عمومی بنیاد رودکی نیز دست به تغییراتی زده که به این ترتیب حسن عمیدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد به تازگی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه هنری که تاکنون این عنوان کمتر در چارت اداری به گوش اهالی رسانه رسیده، منصوب شده است. این در حالی است که علیرضا پولاد سرپرست روابط عمومی تالار وحدت نیز به عنوان جایگزین عمیدی به عنوان سرپرست روابط عمومی بنیاد رودکی معرفی شده است.

در حوزه فنی نیز بعد از خداحافظی علی‌اصغر زعیمی از سمت معاون فنی بنیاد فرهنگی هنری رودکی تا امروز در خبری رسمی جانشین وی اعلام نشده ولی طی روزهای اخیر خبر رسیده که شراره جلالی به عنوان مدیر فنی تالار وحدت حکم خود را از مدیر بنیاد رودکی دریافت کرده است.

نکته قابل توجه در تغییر مدیریت‌ها و جایگزینی افراد در بنیاد رودکی و مجموعه‌های زیرمجموعه آن، این است که این اتفاقات در سکوت خبری رخ می‌دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آیا میدانید

  • چه سازی را برای یادگیری موسیقی انتخاب کنیم؟

    چه سازی را برای یادگیری موسیقی انتخاب کنیم؟

      چه سازی را برای یادگیری موسیقی انتخاب کنیم؟ (نکته: این نوشته، برای کسانی است که در انتخاب ساز مردد بوده و نیاز به راهنمایی دارند). شاید نخستین پرسش برای کسی که، ایده و آشنایی با موسیقی ندارد، و قصد یادگیری موسیقی داری این باشد: چه سازی را انتخاب کنم؟ انتخاب ساز، کاملا سلیقه ای است، و انتخاب ساز، در واقع انتخاب و دنبال کردن سلیقه فرد و برداشت شخص از موسیقی است. برای انتخاب ساز به منظور یادگیری موسیقی، چند عامل نقش مهمی دارند که به آنها اشاره میکنیم: سلیقه و علاقه فرد به صدای سازی که یا دیده، یا صدایش را شنیده، و آشنایی هرچند اندک نسبت آن ساز دارد. شکل ظاهری ساز نیز نقش به سزایی در انتخاب دارد. کسی که آشنایی چندانی با موسیقی ندارد، برای شروع نوازندگی و انتخاب، به شکل ظاهری ساز نیز نظر دارد. سبک و کاربرد ساز یکی از مهمترین نکات در انتخاب ساز است. در واقع کاربرد ساز در سبک های موسیقی پاپ، کلاسیک، سنتی و... میتواند یکی از مهمترین نکات در انتخاب ساز باشد. مشورت و راهنمایی صحیح، می تواند راه بسیار خوبی برای انتخاب ساز باشد. ولی در نهایت، خود شخص است که تصمیم گیرنده نهایی است. چند توصیه…

از ما بپرسید

  • چگونگي برقراري ارتباط نوازنده با مخاطب روي صحنه

    چگونگي برقراري ارتباط نوازنده با مخاطب روي صحنه

    چگونگي برقراري ارتباط نوازنده با مخاطب روي صحنه برقراری ارتباط نوازنده در حین اجرای زنده، با شوندگان حاضر در سالن، مبحثی بسیار جدی و جالب است که برای تحلیل و چگونگی و راه های مختلف برای تاثیر گذاری بیشتر آن نیاز به نوشتاری مفصل دارد که به زودی در مورد آن، در این سایت بحث شده و نوشته هایی برای خواندن شما عزیزان آماده و عرضه خواهد شد. بیست و هفتم خرداد هشتاد و نه  

درباره ی موسیقی هنری ایران

logo persian004 موسیقی هنری ایران، نخستین روزنامه الکترونیکی روزانه موسیقی ایران

همکاری: پیام به این شماره تلگرام
09226521131